Job 69 van 207


Report this listing

Solliciteren



Planner waterside operations


Functie

  • Als scheepsplanner bij de rederij ben jij de drijvende kracht achter de hoogst mogelijke productiviteit van onze containerschepen. Van planning tot uitvoering, jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
  • Naast het opstellen van efficiënte los- en laadprogramma's, ben je ook verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van zowel zee- als binnenvaartschepen. Jouw multitaskingvaardigheden komen hier goed van pas.
  • Als contactpersoon voor onze internationale klanten en hun agenten ben je het gezicht van onze organisatie. Je bouwt sterke relaties op en staat garant voor uitstekende klantenservice.
  • Je rapporteert aan de teamleider waterside operations, waar jouw waardevolle inzichten en bijdragen aan het succes van het team zeer worden gewaardeerd.

Jouw profiel

Kan je volgende punten afvinken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken:

  • Ik heb een professionele bachelor of masterdiploma in logistiek behaald, of vergelijkbaar door ervaring.
  • Mijn passie voor maritiem transport en havenlogistiek is duidelijk zichtbaar, en ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn kennis op dit gebied uit te breiden.
  • Ik ben vloeiend in zowel Nederlands als Engels, zowel mondeling als schriftelijk, en ik ben bereid om andere talen te leren als dat nodig is.
  • Resultaatgericht, stressbestendig, sterk analytisch en een echte teamspeler: deze eigenschappen typeren mij en dragen bij aan mijn effectiviteit in mijn werk.
  • Shift- en weekendwerk schrikken me niet af; ik ben flexibel en klaar om mijn bijdrage te leveren, ongeacht het tijdstip.
  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Boekhoudkundige functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Commerciële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Logistieke functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Financiële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Human Resources
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van het roerend en onroerend vermogen
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van dienstreizen
  • Activiteiten uitvoeren: Oplossing van geschillen
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Activiteiten uitvoeren: Onderhandeling met financiers (uitvoering van overeenkomsten, ...)
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Dit bedrijf laadt en lost containers van over heel de wereld en vervult op die manier een belangrijke functie als schakel tussen rederijen en het transport via weg, water en spoor.


Je stapt in een stimulerende en dynamische werkomgeving waar groeikansen voor het grijpen liggen.

Naast een aantrekkelijk salaris bieden we ook extralegale voordelen zoals shiftvergoeding, maaltijdcheques en een uitgebreid verzekeringspakket, inclusief hospitalisatie- en groepsverzekering.

Solliciteren

Unique Beveren
+32 (0)3 204 10 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht